Lumo-palvelut

Lumo-asukkaiden toiveista totta

My Lumo -palvelu on Lumo-kotien asukkaiden mielestä ylivoimaisesti tärkein asiakasviestinnän kanava. Tämä selvisi syksyllä asukkaille tehdystä asiakasviestintäkyselystä, johon tuli yli 800 vastausta – kiitokset jokaiselle osallistuneelle!

235x174

Kyselyssä nousi esiin myös toiveita ja muutamia kysymyksiä, joiden perusteella My Lumo -palvelua nyt kehitetään. Osa esille tulleista toiveista on jo toteutettu. Alla 3 toivotuinta ja 3 kysytyintä tärppiä.

3 x toivottua

  1. My Lumo -palvelu suomen lisäksi myös englanniksi. Tätä palvelua ollaan toteuttamassa täyttä häkää. Englanninkielinen versio on jo testausvaiheessa, ja tavoitteena on tarjota se asukkaiden käyttöön jo vuodenvaihteessa.
  2. Asukastiedotteiden lukeminen ilman kirjautumista. Lumo-asukkaille tarkoitettujen tärkeiden tiedotteiden lukeminen helpottuu. Jokainen My Lumo -palveluun kerran kirjautunut voi määritellä palvelussa, mitä kautta hän haluaa tiedon julkaistuista tiedotteista: sähköpostilla vai tekstiviestillä. Jatkossa viestiä klikkaamalla pääsee suoraan tiedotteeseen – helposti ilman palveluun kirjautumista. Uudistus on tulossa alkuvuodesta 2020.
  3. Vikailmoitusten seuranta entistä ajantasaisemmaksi. Kun Lumo-kodin asukas tekee vikailmoituksen My Lumo -palvelussa, asiakas pystyy seuraamaan ilmoituksen etenemistä aiempaa helpommin ja ajantasaisemmin. Ensi keväänä asukas pääsee myös ketterästi antamaan palautetta työsuorituksesta, jolloin mahdolliset korjausliikkeetkin päästään tekemään tehokkaammin.

3 x usein kysyttyä My Lumo -palvelusta

  1. Pitääkö My Lumo -palveluun kirjautua joka kerta pankkitunnuksilla? Ei. My Lumo -palveluun kirjaudutaan pankkitunnuksilla vain ensimmäisen kerran. Sen jälkeen käyttäjä voi tehdä oman käyttäjätunnuksen tai liittää My Lumo -palvelun Facebook-, Google- tai Microsoft-tiliin. Tämän voi tehdä myös myöhemmin: My Lumo -palvelun oikeassa ylänurkassa omia nimikirjaimia klikatessa löytyy sitä varten kohta Omat tiedot.
  2. Kuka päättää, mitä tiedotteita ja muuta viestintää minulle tulee? Sinä itse. My Lumo -palvelun ylänurkassa olevia omia nimikirjaimia klikkaamalla löytyy Viestit ja ilmoitukset -valikko. Sen Asukasviestintä-kohdan avulla voit valita itsellesi parhaiten sopivat tiedotuskanavat. Omat tiedot löytyvät myös palvelun etusivulta, Asiointi-osiosta omana tiilenään.
  3. Onko My Lumo -palvelu saatavilla applikaationa? My Lumo -palvelu ei ole appi, mutta saat siitä helposti appin kaltaisen pikakuvakkeen puhelimeesi.

Näin saat My Lumo -palvelusta pikakuvakkeen puhelimeesi

Android

1. Mene puhelimen selaimella osoitteeseen lumo.fi/mylumo. Ruudun ylälaidassa on kolme pistettä allekkain. Klikkaa pisteitä.

2. Näkyviin tulee valikko, josta valitset kohdan ”Lisää aloitusnäyttöön”.

3. Näkyviin tulee valikko, josta klikkaat "Lisää". My Lumo -palvelun pikakuvake ilmestyy puhelimesi aloitusnäytölle. Tästä pääset suoraan palveluun ilman, että tarvitsee avata verkkoselainta.

iPhone

1. Mene puhelimen selaimella osoitteeseen lumo.fi/mylumo. Napauta verkkosivulla painiketta, jossa neliöstä nousee nuoli ylöspäin.

2. Klikkaa tämän jälkeen Lisää Koti-valikkoon -painiketta.

3. Näkyviin tulee valikko, josta klikkaat "Lisää". My Lumo -palvelun pikakuvake ilmestyy puhelimesi Koti-valikkoon. Tästä pääset suoraan palveluun ilman, että tarvitsee avata verkkoselainta.

Saatavilla nyt upouusia Lumo-koteja – tutustu ja vuokraa omasi!

Unelmoitko uudesta? Verkkokaupastamme löydät uutuuttaan hohtavia unelmakoteja monipuolisten palveluiden ja hyvien liikenneyhteyksien äärellä.

Tutustu uutuuksiin