Lumo-tiimi
Lumo-tiimi on se porukka Lumo-talosi asukkaita, joka järjestää kivaa tekemistä ja toimintaa koko talon väelle. Lumo-tiimiin pääsee mukaan jokainen yhteisestä tekemisestä kiinnostunut – jäsenmäärää ei ole rajattu.
Lumo-tiimi luo yhteisöllisyyttä
Lumo-tiimi ideoi, mikä ilahduttaisi talon asukkaita tai mitä olisi mukava tehdä yhdessä ja lähtee sitten tiimin yhteisellä päätöksellä toteuttamaan sitä. Lumo-tiimissä sinun ideasi tulee varmasti kuulluksi.
Turha byrokratia on karsittu pois. Unohda kokousprotokollat ja pöytäkirjat, pakolliset muistiot ja tilinpito, Lumo ei kysele niiden perään! Tiimi päättää itse, kuinka toimii.
Parasta on, että Lumo-tiimi saa joka vuosi Lumo-rahaa, jolla toiminnan kustannukset katetaan. Lumo-tiimillä on käytössään S-Business-kortti, jolla on näppärää tehdä ostoksia talon tapahtumiin.
Kun haluat lähteä mukaan Lumo-tiimin toimintaan
- Ota yhteyttä meihin My Lumo -palvelun tai asiakaspalvelun kautta ja kysy, toimiiko talossasi Lumo-tiimi.
- Sinulle välitetään talosi Lumo-tiimin vetäjän yhteystiedot. Nykäise vetäjää hihasta, rimpauta ovikelloa tai laita viesti, ja olet mukana Lumo-tiimissä.
- Jos talossasi ei vielä ole Lumo-tiimiä, ota meihin yhteyttä ja pyydä kokoontumista. Asukkaiden yhteisessä tapaamisessa voitte perustaa Lumo-tiimin vaikka saman tien.
Jokaisella Lumo-tiimillä on vetäjä. Tiimi toimii porukalla ja sopii keskenään mitä kukin tekee, mutta vetäjä tarvitaan yhteyshenkilöksi isännöitsijän ja joskus myös Kojamon kanssa. Mitään virallista vastuuta hänellä ei ole.
Halutessaan Lumo-tiimin vetäjä voi liittyä asukasaktiivien Facebook-ryhmään ja osallistua Lumo-tiimin vetäjien yhteisiin tapahtumiin.