Lumo-tiimi

Lumo-tiimi on se porukka Lumo-talosi asukkaita, joka järjestää kivaa tekemistä ja toimintaa koko talon väelle. Lumo-tiimi on oman talon hupijoukot, johon pääsee mukaan jokainen yhteisestä tekemisestä kiinnostunut – jäsenmäärää ei ole rajattu.

Lumo-tiimi luo yhteisöllisyyttä

Lumo-tiimi ideoi, mikä ilahduttaisi talon asukkaita tai mitä olisi mukava tehdä yhdessä ja lähtee sitten tiimin yhteisellä päätöksellä toteuttamaan sitä. Lumo-tiimissä sinun ideasi tulee varmasti kuulluksi.

Turha byrokratia on karsittu pois. Unohda kokousprotokollat ja pöytäkirjat, pakolliset muistiot ja tilinpito, Lumo ei kysele niiden perään! Tiimi päättää itse, kuinka toimii.

Parasta on, että Lumo-tiimi saa joka vuosi Lumo-rahaa, jolla toiminnan kustannukset katetaan.

Summa määräytyy taloyhtiön koon mukaan. Tämäkin on tehty mahdollisimman helpoksi: Lumo-tiimillä on käytössään S-Business-kortti, jolla on näppärää tehdä ostoksia talon tapahtumiin.

Kun haluat lähteä mukaan Lumo-tiimin toimintaan

  • Ota yhteyttä isännöitsijään ja kysy, toimiiko talossasi Lumo-tiimi. Isännöitsijän yhteystiedot löydät porraskäytävän ilmoitustaululta tai kotitalosi sivulta.
  • Isännöitsijältä saat Lumo-tiimin vetäjän yhteystiedot. Nykäise vetäjää hihasta, rimpauta ovikelloa tai laita viesti, ja olet mukana Lumo-tiimissä.
  • Jos talossasi ei vielä ole Lumo-tiimiä, pyydä isännöitsijää kutsumaan asukkaat koolle. Asukkaiden yhteisessä tapaamisessa voitte perustaa Lumo-tiimin vaikka saman tien.

Jokaisella Lumo-tiimillä on vetäjä. Tiimi toimii porukalla ja sopii keskenään mitä kukin tekee, mutta vetäjä tarvitaan yhteyshenkilöksi isännöitsijän ja joskus myös Kojamon kanssa. Mitään virallista vastuuta hänellä ei ole.

Halutessaan Lumo-tiimin vetäjä voi liittyä asukasaktiivien Facebook-ryhmään ja osallistua Lumo-tiimin vetäjien yhteisiin tapahtumiin.

Lue artikkeleita aiheesta