Parempaa kaupunkiasumista

Asukkaiden palvelut nopeasti ja helposti

Lue koko juttuicon-read-more
Sulje artikkeli

Syyskuun 1. päivä vuonna 2016 merkitsi Nina Silvoselle uudelle alueelle astumista. Hän aloitti tuolloin Kojamo-konsernissa myyntijohtajan tehtävässä, joka on myös täysin uusi työtehtävä koko konsernissa.

– Vastaan työssäni Lumo-brändin vuokrauksesta ja vuokraustoiminnan kehittämisestä koko Lumo-kotikeskusverkoston osalta, Silvonen kertoo.

Silvosen tehtäviin kuuluvat lisäksi vuokrauksen ohjaaminen sekä uusien keinojen löytäminen vuokraukseen yhteistyössä Lumo-kotikeskusten kanssa. Alaisina Silvosella on kaksi myyntipäällikköä ja yksi Lumo-verkkokauppa-tiimin vetäjä, joiden kanssa hän tekee tiiviisti työtä päivittäin.

Ykköstavoitteena on asiakaspalvelukokemuksen parantaminen

– Asiakkaat odottavat nopeutta ja helppoutta, se on tämän päivän trendi. Haluamme olla hyvin tavoitettavissa ja tuoda palvelumme mahdollisimman helposti asiakkaan saataville. Toiminnot pitää saada niin hyviksi ja joustaviksi, että asiakas kokee ne hyvänä palveluna, Silvonen toteaa.

Nina Silvosen tehtäviin kuuluvat lisäksi vuokrauksen ohjaaminen sekä uusien keinojen löytäminen vuokraukseen yhteistyössä Lumo-kotikeskusten kanssa.
Myyntijohtaja Nina Silvosen tehtäviin kuuluvat vuokrauksen ohjaaminen sekä uusien keinojen löytäminen vuokraukseen yhteistyössä Lumo-kotikeskusten kanssa.

Lumo-verkkokauppa vastaa suoraan asiakkaiden odotuksiin

– Olemme saaneet Lumo-verkkokaupasta pelkkää hyvää palautetta. Se on koettu helpoksi ja nopeaksi, Silvonen hymyilee.

Lumo-kodeissa asuvien asiakkaiden kohdalla palvelukokemuksen parantaminen näkyy muun muassa sähköisten palvelukanavien ahkerana kehittämisenä.

– Olemme esimerkiksi luomassa asuntonsa irtisanoville asukkaille mahdollisuuden suositella seuraavaa asukasta asuntoon. Tämänkaltaiset vinkit ovat meille kullanarvoista tietoa, ja samalla joku saa helposti hyvän kodin itselleen, Silvonen sanoo.

Hyvä asiakaspalvelu tarkoittaa myös nopeaa ja helppoa mahdollisuutta ottaa yhteyttä vuokranantajaan esimerkiksi puhelimitse. Asiakaspalvelijalta taas vaaditaan tilanneherkkyyttä ja kykyä asettua asiakkaan asemaan sekä taitoa esittää tyydyttävä ratkaisuehdotus asiakkaalle.

Positiiviset asiakaspalautteet tuovat Silvosen työhön onnistumisen kokemuksia, ne kannustavat ja lisäävät motivaatiota. Työssä on parasta se, että voi olla mukana toiminnan kehittämisessä osaavien ammattilaisten kanssa.

– On mielenkiintoista nähdä, miten asiakaskäyttäytyminen muuttuu ajassa, ja miten markkinat ohjaavat yritystä, sekä kuinka yrityksen on muututtava, jotta asiakkaiden odotuksiin pystytään vastaamaan entistä paremmin.

Kuka
Nina Silvonen, myyntijohtaja, Lumo-kotikeskus

Perhe
Mies ja aikuinen tytär

Asuu
Pornaisissa

 

Sulje artikkeli

Lähetä juttu itsellesi sähköpostiin, niin se pysyy muistissa ja voit palata siihen paremmalla ajalla.

Osoitettasi käytetään ainoastaan sähköpostiviestin lähettämiseen. Lue lisää tietoa henkilötietojesi käytöstä Kojamo-konsernissa täältä.